Захоплююча інформатика
Блог вчителя інформатики Обломій Олени Вікторівни
Страницы
Головна сторінка
8 клас інформатика
7 клас інформатика
воскресенье, 17 сентября 2017 г.
8 клас
Список підсторінок
Урок 01. Кодування та декодування повідомлень
Урок 02. Двійкове кодування
Урок 03. Практична робота №1. "Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних"
Урок 04. Архітектура комп’ютера. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Процесор, його призначення
Урок 05. Пам'ять комп’ютера. Пристрої введення та виведення даних. Мультимедійне обладнання
Урок 06. Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу
Урок 07. Програмне забезпечення. Операційні системи. Службове програмне забезпечення. Форматування носіїв даних
Урок 08. Програми-архіватори. Операції над архівами
Урок 09. Практична робота № 3 "Архівування та розархівування даних"
Урок 10. Формати файлів текстових документів. Створення, редагування та форматування списків, колонок, символів, формул в текстовому документі
Урок 11. Створення, редагування та форматування графічних об’єктів та таблиць в текстовому документі. Недруковані знаки
Урок 12. Практична робота №4. "Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів"
Урок 13. Стильове оформлення абзаців
Урок 14. Практична робота №5. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків
Урок 15. Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа
Урок 16. Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму
Урок 17. Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами
Урок 18. Практична робота 6. Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду
Урок 19. Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті
Урок 20. Практична робота №7. "Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті"
Урок 21. Поняття мови програмування. Складові мови програмування
Урок 22. Знайомство з середовищем програмування. Елементи вікна середовища програмування. Поняття форми. Програмний проект і файли, що входять до його складу
Урок 23. Поняття події, обробника події. Редагування коду обробника події. Використання вікон повідомлень. Запис програми засобами середовища програмування
Урок 24. Практична робота № 8. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення
Урок 25. Елемент керування «кнопка». Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом
Урок 26. Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування
Урок 27. Елемент керування «напис». Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі
Урок 28. Практична робота № 9. Створення програми з кнопками та написами
Урок 29. Поле, його властивості
Урок 30. Величини (змінні і константи), їхні властивості
Урок 31. Практична робота 10. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування
Урок 32. Налагодження програм
Урок 33. Практична робота 11. Налагодження готової програми
Урок 34. Величини логічного типу, операції над ними
Урок 35. Величини логічного типу, операції над ними
Урок 36. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин
Урок 37. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин
Урок 38. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин
Урок 39. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список
Урок 40. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список
Урок 48. Відображення графічних об’єктів засобами мови програмування
Урок 50. Контрольна робота з теми "Лазарус"
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Следующее
Предыдущее
Главная страница
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий